Het is bijna zover…

22 januari 2020 - Noordwijkerhout, Nederland

Jeetje, het komt nu wel heel dichtbij. Onze droomreis naar Namibië (zo voelt het een beetje). We kunnen haast niet meer wachten om te vertrekken en daarom staan onze koffers (nog leeg) al beneden in de woonkamer zodat we die kunnen gaan vullen. Het is niet met een pen (of toetsenbord) te beschrijven hoe onwijs veel zin wij erin hebben maar ook hoe spannend we het vinden.

Werkelijk waar geen idee wat ons te wachten staat. Het word onze eerste vakantie waarbij we alles zelf gaan rijden en dan ook nog eens links! Maar dat schijnt (uit betrouwbare bronnen) binnen een "poep en een scheet" normaal te zijn. Dus laten we die gedachten vooral vasthouden en het allemaal maar op ons af laten komen. Begin januari zijn wij bij Tenzing Travel langs gegaan en hebben wij uitgebreid onze reis en route doorgenomen dus aan de voorbereiding kan het niet liggen. Daarbij heeft Melanie, de zus van Ilse, in september een reis door o.a. Namibië gedaan en heeft voor ons de nodige tips. Een luxe al deze extra tips waar wij erg blij mee zijn.

De route zal zijn: Windhoek > Kalahari > Namib Desert > Swakopmund > Damaraland/Brandberg > Etosha > Erindi > Windhoek.

Voor nu wens ik jullie een fijne avond en alvast heel veel lees plezier de komende periode :)!

X. Tim en Ilse

Ongeveer de route

1. Es:
    22 januari 2020
    Leuk om jullie op deze manier te volgen! Wij wensen jullie een hele goede reis en een fantastische ervaring!
    Geniet ervan en doe voorzichtig!
    Liefs van ons allemaal!!!
  2. Melanie:
    22 januari 2020
    Heel veel plezier, geniet ervan!! Liefs Mel
  3. Natalie:
    23 januari 2020
    Goede reis en heeeeel veel plezier in het mooiste land van Afrika
  4. Carla Modder:
    Ilse en Tim
    Jullie gaan in ieder geval goed voorbereid op reis!!
    Doe voorzichtig en geniet
    X mams
  5. Patricia:
    23 januari 2020
    Wat spannend!, Het ziet er heel mooi uit, ik denk dat jullie heel erg gaan genieten. Goede reis morgen en heel veel plezier.
    Grtjes patricia
  6. Miriam:
    23 januari 2020
    Toch eerst even mijn bericht aan jullie compleet maken. Ik kon vd week de tekst niet aanvullen. Bijzonder veel voorpret en ongelofelijk veel plezier samen 💞. Veilige reis en wij gaan genieten van jullie verhalen en foto's. Lieve groetjes😘😘😘
  7. Carolien:
    24 januari 2020
    Spannend!!!!!!! Maar hoe gaaf is deze vakantie nu weer? Heel veel plezier samen
  8. Lisette:
    24 januari 2020
    he hi! super spannend zo samen dit avontuur. Ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven. Geniet van alles en vooral van elkaar. Dikke kus en heel veel geluk
  9. Jacqueline:
    25 januari 2020
    Heel veel plezier en geniet ervan. X
  10. Ger:
    25 januari 2020