Windhoek > Amsterdam

13 februari 2020 - Noordwijkerhout, Nederland

Lieve volgers,

Wat ontzettend leuk om te horen dat iedereen zo genoten heeft van onze reisverhalen. Wij hebben er zelf ook van genoten en ons best gedaan om jullie ook een klein beetje mee te nemen door Namibië. In totaal hebben wij 3.360 km gereden. Dat klinkt heel veel maar zo voelt het niet. Het voelt wel alsof we een maand zijn weggeweest vanwege de vele indrukken. Namibië wat ben je mooi, kleurrijk, warm en prachtig.

Aan alle reizen komt een einde, zo ook aan deze. Daarom willen we onze blog netjes afsluiten en hebben we een compilatie video gemaakt. Nu is het tijd om onze 5.075 foto’s uit te zoeken en hier een mooi boek van te maken. Iedereen is uiteraard welkom om hier, zodra deze af is, doorheen te bladeren en onze ervaringen erbij te horen.

Voor degene die het niet mee gekregen hebben verliep onze laatste dag wat rommeliger naar de luchthaven dan we hadden gepland. We gingen 08:30 rijden, eerst een stuk van circa 50 km gravel en de rest alleen maar asfalt. Appeltje eitje dus. Alles leek voorspoedig te gaan en Ilse genoot nog even van de dikke bak waar we in reden tót ze een lekke band reed aan een snelweg. Tim heeft deze keurig vervangen en Ilse durfde niet meer verder te rijden. Na 10 km (zo’n 120 km voor de luchthaven) zijn we even gestopt in Okahandjo om een nieuwe reserveband te regelen aangezien linksvoor ook oververhit aanvoelde en we daarom geen risico durfden te nemen om zonder reserveband verder te rijden. Geen onnodige risico’s nemen noemen we dat.

4523909-s.jpg?1581589638 4523910-s.jpg?1581589655 4523911-s.jpg?1581589629

Na een goede vlucht met KLM zijn we zondag veilig en met tegen zin thuis gekomen in ons storm-/ en regenachtige kikkerlandje.

4523912-s.jpg?1581589609 4523913-s.jpg?1581589646

Wij kunnen deze reis een ieder alleen maar aanraden én wij weten zeker dat wij absoluut nog eens terug gaan!

Bekijk de compilatie (met geluid) video hier :)

X van ons

1. Anja:
    13 februari 2020
    Nu nog n tijdje nagenieten en uitrusten.