1 februari > Damaraland

1 februari 2020 - Erongo Region, Namibië

Lieve volgers,

Dit word geen boeiend verslag maar gewoon een foto impressie. Veel mensen zijn nieuwsgierig naar de ervaring van Ilse in de tent. Er liep wat over de tent, een eekhoorn ofzo dus Ilse was blij dat ze al had geplast en tanden gepoetst. Tent dicht en op slot, oordopjes in en gauw slapen.

Onze tentA72BEE04-6E2F-415B-B5C1-F80F0A97A449BB38AE27-47F0-4D3C-9452-D701C50E7627

We gingen pas om 09:30u ontbijten en namen lekker onze tijd vandaag na veel indrukwekkende dagen. We blijven genieten van het landschap, de super vriendelijke mensen. Het programma van vandaag? Heel simpel: insmeren, boekje lezen, liggen luieren, genieten van dit paradijs.

Ilse in het water een boek aan het lezen:

4510067-s.jpg?1580581850

Tim chillde soms met zijn nieuwe vriendjes: stokstaartjes. Deze zijn tam. Tijdens een van hun vele safari ritten kwamen ze een achtergelaten nestje stokstaartjes tegen. Deze hebben ze hier groot gebracht en zijn helemaal gewend aan mensen. Ze luisteren net zoals honden doen naar commando's enzo. En als je loopt komen ze achter je aan ze zoeken echt de aanwezigheid van mensen op. Heel grappig. De foto zijn genoeg.

Tim met zijn vriendjes (stokstaartjes)4510065-s.jpg?1580581903Lunch

Vanavond op de “Sun Down” spot gezeten om naar de zonsondergang te kijken en vervolgens een onverwachts lekker Hollands diner. Lees: doperwten, worteltjes, aardappelpuree en schnitzel terwijl we uitkijken op de resterende ondergaande zon.

Hieronder goed kijken op de berg waar tafel en stoelen staan voor de Sun Down spot.

4510069-s.jpg?1580581827ZonsondergangSun downTim kijkend naar zonsondergang

Er zijn vervelendere locaties om te dineren met zo’n uitzicht:

4510075-s.jpg?1580581664ZonsondergangMorgen vervolgen wij onze reis richting Etosha. Op naar de wilde dieren!

X van ons

Diner uitzicht

1. Truus Boer:
    1 februari 2020
    Alle dagen weer genieten van jullie mooie verslagen van deze spannende reis jullie gaan nog weer verder heel fijn
  2. Carla Modder:
    1 februari 2020
    Lieverds heerlijk zo, n chill dag.
    Kan helemaal geen kwaad.
    Welterusten en gezond weer op!
  3. Marco Van Maris:
    2 februari 2020
    Prachtige omgeving! Die stokstaartjes haha geweldig!
  4. Natalie:
    9 februari 2020
    Bekende plek en hoop dat jullie een mooie sterrenhemel hebben gezien